راه اندازی پویش ضیافت کریمانه به همت بچه های مسجدی 
راه اندازی پویش ضیافت کریمانه به همت بچه های مسجدی 

راه اندازی پویش ضیافت کریمانه به همت بچه های مسجدی 

علی آزادی گفت: بچه های مسجدی عضو کانون هم زمان با ماه مبارک رمضان پویش ضیافت کریمانه را راه اندازی کرده تا از این طریق بتوانند به نیازمندان خدمت رسانی کنند.
شناسه خبر : 1048947 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۲۷

«علی آزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت، گفت: بچه های مسجدی عضو کانون هم زمان با ماه مبارک رمضان پویش ضیافت کریمانه را راه اندازی کرده تا از این طریق بتوانند به نیازمندان خدمت رسانی کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج افزود: در این پویش اعضای کانون اقدام به جمع آوری کمک های مومنانه خیرین و مردم متدین کردند تا در این ماه پر برکت فقرا و نیازمندان روزه دار را اطعام کنند.


وی بیان کرد: در راستای اجرای پویش ضیافت کریمانه، هر شب بین ۱۵ تا ۳۵ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان تحویل می شود.


آزادی ابراز کرد: جزء خوانی قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است که هر عصر در مسجد روستا با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های کانون در این ماه مبارک، برگزاری مناسبت های مذهبی است و به همین منظور شب گذشته هم زمان با شب وفات حضرت خدیجه (س) مراسم عزاداری برگزار شد.


وی اضافه کرد: از هم اکنون بچه های مسجد در حال تدارک برای برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) هستند.


آزادی اظهار کرد: از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، انتشار دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان، بیان احکام و پاسخ به مسائل شرعی است که در بستر فضای مجازی برگزار می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج با تاکید بر این که کانون رهپویان ولایت همواره سعی دارد با اجرای یکسری برنامه زمینه جذب نوجوانان و جوانان را به مسجد فراهم کند، عنوان کرد: یکی از برنامه های کانون در این راستا، پخش فیلم سینمایی است که هر شب در فضای باز مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 
وی در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این نیز برای نوجوانان و جوانان مسجدی عضو کانون، تیم ورزشی فوتبال تشکیل شده و مسابقات فوتبال برگزار  می‌شود.

پایان پیام/ 586